Wednesday 8 November 2017

Opowieści o opcjach trader success


Opcje Historia sukcesu w handlu Harry D Opcjonalna historia sukcesów w handlu opcjami, stworzona przez twórcę formuły zysku opcyjnego. Harry był jednym z pierwszych studentów, których uczyłem, kiedy zacząłem trenować online. Jego determinacja, a także sukces w handlu opcjami stał się inspiracją dla całego naszego plemienia handlowego. Jestem zaszczycony, że poświęcił trochę czasu, aby podzielić się z wami swoją historią. Mam nadzieję, że spodoba Ci się opcja Success Mentoring Success Story autorstwa Harry'ego D. Karierę handlową rozpocząłem w styczniu 2008 r., Biorąc udział w moim pierwszym z kilku kursów handlowych reklamowanych przez dość dużą firmę handlową. To był bardzo drogi program, ale na pierwszym miejscu znalazły się informacje i prezentacja, płyty DVD wszystkich zajęć na żywo, zeszyty i seminaria na żywo. Większość mojej wiedzy na temat podstaw opcji przypisuję temu programowi. Później wziąłem indywidualny kurs oferowany przez jednego z jego instruktorów, znowu drogi. W międzyczasie starałem się zbudować konto, z którym można handlować. Miałem papier w obrocie przez trzy miesiące i byłem gotowy lub tak pomyślałem. Ten program i dwa kolejne programy, do których dołączyłem, doprowadziły do ​​tego, że możesz odnieść sukces zaczynając od dowolnej kwoty, bez względu na to, jak mały. Och, jakże nieprawdziwe, że byłem gotowy, uwierz mi po tym, jak wydałeś prawie 15 000 dolarów na moją edukację w zakresie handlu opcjami. W wyniku ostatniego kursu, zanim dołączyłem do twojego programu coachingowego, znalazłem dobrego partnera handlowego. Nigdy nie spotkaliśmy się twarzą w twarz, ale z pewnością zrobiliśmy sporo handlu, ciężko pracując, aby zrozumieć niezliczone wskaźniki, które wszyscy mówili, że musimy wymieniać się sprytnie. Mimo że oboje mieliśmy mocną znajomość podstaw, znaleźliśmy się pogrążeni w warstwach złożoności, tak bardzo, że zaczęliśmy gromadzić przegrane transakcje. W rzeczywistości dotarliśmy tam, gdzie nie wiedzieliśmy, czego szukamy, zniszczyłem moje konto handlowe. jeden z nich założyłem na koncie powyżej 4,000, niektóre dzięki udanym transakcjom, ale głównie poprzez deponowanie pieniędzy po trochu z mojej regularnej wypłaty korporacyjnej. Zacząłem od kwoty mniejszej niż 1000. Mój brak sukcesu zaczął się od bankructwa banku Lehman i wszystko zaczęło się, aż znalazłem twoją stronęxa0Learn-Stock-Options-Trading. Mój partner handlowy powiedział mi o tobie, a pod koniec 2009 roku zacząłem podążać za twoją witryną Option Trading. Pracowałem, aby wykorzystać to, czego uczyłeś i zacząłem widzieć sukces, ale potrzebowałem więcej szczegółów. Wiesz, że śledziłem cię od prawie roku i próbuję złożyć to, co robiłeś. Teraz jest jasne, że małe rzeczy, których mi brakowało, są tak ważne. Rok, w którym zacząłeś oferować program coachingu Wiedziałem, że chcę dołączyć do ciebie i poznać szczegóły tego, co czujesz, że przyniosło ci sukces. Miałem teraz szansę uczyć się od człowieka przyziemnego, który był uczciwy, jako że dzień jest długi. który mówi to tak, jak jest, i odsuwa ważne rzeczy i wskazuje ci właściwy kierunek. Czuję, że czuję się dobrze, starając się przełamać stare przyzwyczajenia i pozwolić sobie uczyć się na swój sposób. Dziękuję za pokazanie mi prostoty, ale z detalami potrzebnymi do odniesienia sukcesu. Odkąd ponownie dołączyłem do Club Xa0 i kupowałem papier IBD raz w tygodniu, aby znaleźć więcej zapasów do umieszczenia na mojej liście obserwowanych. Kupowanie raz w tygodniu pozwala mi zaoszczędzić pieniądze, a ja wciąż dodajemy trochę drobiazgów do prawdziwego konta, aby zbudować do 3 000, zanim odważę się na handel z prawdziwymi pieniędzmi. Naprawdę masz lepszy punkt widzenia niż jakakolwiek szkoła zawodowa, w której byłem częścią. Twoja prosta szczerość jest tak ODŚWIEŻAJĄCA. i co najlepsze. to naprawdę działa dzięki Travis. Ludzie, którzy chcą odnieść sukces i nie kupować swojej witryny internetowej i dołączyć do programu coachingowego, po prostu nie wiedzą, czego brakuje. Oto pierwsze dwie transakcje, które zrobiłem przy użyciu szablonu MC. obaj zwycięzcy 824 kupili 4 kontrakty 20 października Put Opcje na 1,85 830 Sprzedano za 2,35 (przy użyciu stopera z końcem 0,25 od znaku) Zwrot z inwestycji: 27 (tylko w 5 dni). 827 Zakupiono 2 kontrakty 36 grudnia Ustawiono opcje na 4,90 Sprzedawane za 6,60 (za pomocą trailing stopu .45 od znaku) Zwrot z inwestycji: 35 (w ciągu zaledwie kilku dni). Myśli od Tradera Travisa: Naprawdę doceniam, że Harry przesyła mi tę historię. Nauczył się tego, czego nauczałem, podjął natychmiastowe działanie (szybkość wdrożenia) i osiągnięte wyniki. Użył podstawowej podstawy tego, czego nauczałem i dostosowałem trochę, by pasował do jego osobowości. idealny. Kiedy dołączysz do nas, koniecznie pogratuluj Harry'emu wewnątrz obszaru członków, ponieważ po przejściu przez to, co przeszedł, potrzeba było wiele odwagi, aby zapisać się do mojego programu treningowego. Disclaimer: xa0Te wyniki nie są typowe. Myślę, że wszyscy byli inteligentnymi dorosłymi i wiemy, że nie ma czegoś takiego jak typowy. Każdy będzie miał inne wyniki. Jeśli nie podejmiesz żadnych działań, nie uzyskasz żadnych wyników. Jeśli podejmiesz inteligentne działanie, uzyskasz inteligentne wyniki. Powiem ci jednak, że tego typu zwroty nie są niczym niezwykłym i mam kilka wiadomości studenckich, aby to udowodnić. Wszystkie informacje dotyczące transakcji na akcjach i informacje dotyczące analizy technicznej w tej witrynie są przeznaczone wyłącznie do celów edukacyjnych. Mimo, że uważa się, że są one dokładne, nie powinny być one traktowane wyłącznie jako wiarygodne do wykorzystania przy podejmowaniu rzeczywistych decyzji inwestycyjnych. Copyright 2009 - Present. Opcje Trading Group, Inc. Wszelkie prawa zastrzeżone. Opcje nie są odpowiednie dla wszystkich inwestorów, ponieważ szczególne ryzyko związane z transakcjami opcji może narażać inwestorów na potencjalnie gwałtowne i znaczne straty. Przed przystąpieniem do opcji skorzystaj z Charakterystyki i Ryzyka Standardowych Wariantów. 613 Bryden Ave. Suite C 157, Lewiston ID 83501 Opcje binarne Historie sukcesu Podczas szukania opcji binarnych w Internecie odkryłem, że bardzo częstym pytaniem, które nowi handlowcy umieszczają w Google, są historie sukcesu opcji binarnych. Jest zrozumiałe, że chcesz przeczytać kilka historii sukcesu, zanim rozpoczniesz nowe przedsięwzięcie inwestycyjne. I powinieneś zwracać uwagę na realistyczne historie sukcesu, które udowodnią ci, że rzeczywiście możesz czerpać korzyści z opcji binarnych. Te historie mogą Cię zachęcić i zmotywować, a najlepsze z nich są wspierane przez solidne dane. Ale większość historii sukcesu, które znajdziesz w Internecie, nie ma żadnego poparcia. Często są szalenie nierealistyczne. Zamiast szukać opowieści przez ludzi, którzy mówią, zmieniłem 200 na 20 000 w ciągu tygodnia, lub zarobiłem 500 w pięć minut, oto, co możesz odnieść z czytania. Realistyczne historie sukcesów Realistyczna historia sukcesu nie będzie taka, w której czytasz o pewnym przeciętnym Joe, który na podstawie kaprysu postanowił zainwestować 200 na opcję binarną, a za minutę zarobił 500. Ani nie będzie opowieścią o jakiegoś faceta, który myślał, że spróbuje wyjść z opcji binarnych, aw ciągu miesiąca zamienił 200 w 20 000 i rzucił pracę. Nie ma nic złego w osiągnięciu wielkich celów, ale musisz przejść do handlu opcjami binarnymi, zdając sobie sprawę, że droga do sukcesu inwestycyjnego jest długa, szczególnie jeśli chcesz handlować na utrzymanie. Oto jak powinien wyglądać bardziej realistyczny sukces handlowy: Joe Bloggs jest zmęczony pracą w biurze i chce kontynuować swoje życie i osiągnąć sukces na własnych warunkach. Joe słyszał o handlu opcjami binarnymi i jest zainteresowany, bo na początek ma tylko kilkaset dolarów. Ale ponieważ Joe nie jest zamożny, wie lepiej, niż wysadzić w powietrze swój bankroll o ograniczonej wartości, opierając się wyłącznie na jego intuicji. Joe spędza kilka miesięcy na dogłębnym badaniu rynków finansowych i czytaniu o strategiach handlowych opracowanych przez innych przedsiębiorców. Znajduje metodę handlu, która może mu pomóc w konsekwentnym zarabianiu i backtestuje tę metodę na setkach transakcji z wykorzystaniem starych wykresów. Kiedy osiąga doskonałe statystyki, spędza kolejne kilka miesięcy testowanie demo za pomocą brokera opcji binarnych, który pozwala mu to zrobić. Joe nie osiąga niesamowitych rezultatów, na które miał nadzieję w wersji demo, więc wraca do deski kreślarskiej i pracuje nad doskonaleniem i dostosowaniem swojej metody na następne kilka miesięcy. Kiedy skończy, zostanie ponownie przetestowany i tym razem osiągnie zysk. Joe zdaje sobie sprawę, że musi handlować konserwatywnie, zachowując swój bankroll, więc czeka, aż 500 zainwestuje w stronę opcji binarnych, a następnie otworzy prawdziwe konto. Sprzedaje tylko około 5 swoich rachunków w danym handlu. Powoli, ale pewnie, buduje swój kapitał, handlując z czasem coraz większą ilością pieniędzy. Po kilku latach staje się dochodowym kupcem. Prowadzi swoją codzienną pracę i dodaje więcej pieniędzy na swoje konto handlowe, kiedy ma szansę. W końcu zarabia wystarczająco dużo pieniędzy, aby mógł zarobić na życie i zrezygnować z codziennej pracy. Cały ten proces może zająć mu wiele lat, ale ostatecznie uzyska niezależność finansową i może żyć życiem na własnych warunkach. Co można zauważyć w tej historii sukcesu Joes nie jest zjawiskiem overnight. W rzeczywistości długoterminowy sukces przedsiębiorcy może trwać latami, a po drodze jest mnóstwo pułapek. Joe musiał przebadać i przetestować, aby odnieść sukces, a także musiał to zrobić wiele razy, zanim był zdolny do opłacalnego handlowania opcjami binarnymi. binarytrading. orgdemo-account pomoże ci dowiedzieć się, jak testował swoje opcje binarne za darmo. Joe był ostrożny w sposobie, w jaki zarządzał swoimi pieniędzmi. Zamiast zakładu 250 na pierwszej konfiguracji handlu opcjami binarnymi zobaczył, że zainwestował tylko 5 swoich kont. To może nie brzmieć dla ciebie zbyt wiele, ale to wciąż jest dość liberalne. Wielu kupców nie przekroczy poziomu 2,5. Joe utrzymywał swoją dzienną pracę i był odpowiedzialny finansowo. Upewnił się, że nie przelał pieniędzy na swoje konto handlowe. Wspierał siebie i swój handel swoją pracą, dopóki nie był gotowy na handel. Lekcje mówią, że aby odnieść sukces, potrzebujesz strategii binarnej, a także musisz nauczyć się zarządzać swoimi pieniędzmi i odpowiedzialnie. Prawdziwy sukces opiera się na ciężkiej pracy i odpowiedzialności. Dowiedz się więcej o niepowodzeniu w budowaniu sukcesu Wiele osób przegląda historie sukcesu opcji binarnych, ale nie widzimy wielu zapytań o historie błędów opcji binarnych. Jest to o wiele ważniejsze, abyś mógł się o tym dowiedzieć. Dowiedzenie się, w jaki sposób inni stracili pieniądze, dostarcza ważnych informacji, które mogą przeszkodzić w podążaniu ich śladami. Tylko dlatego, że ludzie tracą pieniądze z opcjami binarnymi każdego dnia, to nie znaczy, że nie powinieneś handlować. Oznacza to tylko, że powinieneś nauczyć się handlować z rozwagą i starannością. Oto kilka lekcji, które wyciągnęliśmy z czytania o błędach opcji binarnych: Handel złym brokerem spowoduje utratę pieniędzy. Istnieje wiele sposobów na to, by złoci brokerzy mogli ukraść twoje pieniądze. Czasami te taktyki są subtelne, podczas gdy innym razem są otwarte. Mogą nie dać ci możliwości wcześniejszego zamknięcia transakcji lub wybrać przydatne daty wygaśnięcia, lub mogą po prostu wziąć pieniądze i odmówić wypłaty, gdy spróbujesz się wycofać. Sprawdź pięć znaków, broker opcji binarnych jest godny zaufania, aby uzyskać porady dotyczące wyboru brokera. Jeśli źle zarządzasz swoimi pieniędzmi, możesz bardzo szybko wysadzić konto. Handlowcy, którzy wpłacą 200, aby otworzyć konto opcji binarnych, a następnie handlują po 50 na raz, zazwyczaj tracą wszystkie swoje pieniądze po zaledwie kilku transakcjach. To nie potrwa długo, a będziesz zaskoczony, jak szybko i jak boleśnie możesz znaleźć się poza grą. Zamiast dokonywać wielkich inwestycji, staraj się ograniczyć swoje transakcje do 2,5 swojego stanu konta. Jeśli zrezygnujesz z pracy przed dokonaniem znacznej ilości wiarygodnych, regularnych zysków z transakcji, które mogą Cię wesprzeć i pozwoli Ci na dalsze rozwijanie konta w rozsądnym klipie, znajdziesz się w trudnej sytuacji. Przechowuj tę pracę, dopóki naprawdę nie utrzymasz się. Handel bez metody lub systemu spowoduje utratę pieniędzy, bez wyjątków. Nawet jeśli nie nastąpi to od razu, jest to ostatecznie nieuniknione, jeśli handlujesz i podejmujesz losowe decyzje. Handlowcy, którzy prowadzą badania, studiują, testują i ponownie testują, to ci, którym się uda. Ci, którzy inwestują w opcje binarne, ufając tylko szczęściu i instynktowi, zawsze będą tracić pieniądze i wypalać. Czy jesteś odpowiedzialny za swoje decyzje handlowe Handlowcy, którzy są odpowiedzialni za innych i nie ponoszą odpowiedzialności za tych, którzy od nich zależą, często tracą więcej niż tylko pieniądze. Jeśli wspierasz rodzinę, handlujesz nie tylko swoimi pieniędzmi, ale także ich własnymi. Zawdzięczasz to sobie i swojej rodzinie, że jesteś na czele swoich działań handlowych, a także powinieneś dać rodzinie prawo weta w stosunku do twojego handlu, jeśli handlujesz bez dyscypliny i sukcesu. Ten link pokaże Ci cechy charakteru niezbędne do bycia odpowiedzialnym przedsiębiorcą. Sukces jest możliwy dzięki handlowi opcjami binarnymi, ale musi być zbudowany na solidnym fundamencie wiedzy opartym na prawdziwym doświadczeniu. Podsumowując, zapoznaj się z historiami sukcesu opcji binarnych, ale naucz się rozpoznawać prawdziwe historie sukcesu od tych, które składają się tylko po to, by cię zachęcić. Przejrzyj także historie niepowodzeń, aby dowiedzieć się, jakie pułapki należy unikać. To sprawi, że będziesz bardziej odpowiedzialnym i świadomym przedsiębiorcą, co generalnie prowadzi do bardziej zyskownych wyników. Copyright copy 2018 - BinaryTrading. org, Wszelkie prawa zastrzeżone. Mapa strony Binarny handel niesie ze sobą znaczne ryzyko. Nigdy nie inwestuj więcej niż możesz sobie pozwolić na stracenie. Ta strona nie jest doradztwem finansowym ani żadnym doradztwem finansowym. Ta strona służy wyłącznie do celów rozrywkowych i informacyjnych. Korzystając z tej witryny zgadzasz się trzymać nas w 100 nieszkodliwych za wszelką stratę. Kliknięcie linków do zewnętrznych witryn może powodować przychody podmiotu stowarzyszonego dla wydawców tej witryny. (UWAGA) - Ta strona internetowa nie jest binarną witryną handlową i nie jest własnością żadnej spółki opcji typu binarnego. Jesteśmy tylko informacyjnymi i rozrywkowymi. Żadne transakcje nie są oferowane lub zażądane przez BinaryTrading. org USA REGULACJA INFORMACJI: Opcje binarne Firmy nie są regulowane w Stanach Zjednoczonych. Firmy te nie podlegają regulacjom, zarządzaniu, łączeniu i powiązaniu z żadną agencją regulacyjną, taką jak Komisja Papierów Wartościowych i Giełd (SEC), Komisja ds. Transakcji Futures Trading (CFTC) lub National Futures Association (NFA) lub inny organ regulacyjny Stanów Zjednoczonych. Proszę zauważyć, że wszelkie nieuregulowane transakcje handlowe przez obywateli Stanów Zjednoczonych są uważane za niezgodne z prawem. Handel na własne ryzyko. Ujawnienie ryzyka: firma BinaryTrading. org nie ponosi żadnej odpowiedzialności za straty lub szkody spowodowane uzależnieniem od informacji zawartych na tej stronie, w tym treści edukacyjnych, przykładowych cytatów i wykresów oraz wiadomości. Należy pamiętać o ryzyku związanym z transakcjami na binarnych transakcjach i obrotem na rynkach finansowych nigdy nie inwestować więcej pieniędzy niż ryzykować utratę. Ryzyko związane z obrotowymi transakcjami binarnymi jest wysokie i może nie być odpowiednie dla wszystkich inwestorów. BinaryTrading nie ponosi odpowiedzialności za straty handlowe, jakie może ponieść w wyniku korzystania z informacji przechowywanych na tej stronie. Cytaty zawarte w tej witrynie internetowej nie są udostępniane przez wymianę, ale raczej przez animatorów rynku. Więc ceny mogą różnić się od kursów walutowych i mogą nie być dokładne dla cen obrotu w czasie rzeczywistym. Są one dostarczane jako przewodnik handlowy, a nie do celów handlowych. Zobacz całą naszą Politykę prywatności. To jest historia Gary'ego Cohna. Gary dorastał na przedmieściach Cleveland. Podczas nauki w szkole podstawowej był powstrzymywany przez rok, ponieważ nie mógł czytać i uświadomił sobie, że drugi raz nie zrobił dobrze. Tak, był on dyseleksem, ale problem nie został dobrze zrozumiany na początku lat 1939-1393. Został upokorzony iw końcu został wydalony przez buntowniczą (choć nie była to jego wina). Po przejściu przez wiele szkół, w końcu ukończył szkołę i stał się aluminiowym sprzedawcą szkieł i okiennych. Pewnego dnia przed dziękczynieniem, wziął dzień wolny od pracy i poszedł do WallStreet. Po wcześniejszej internowaniu w firmie maklerskiej interesował się handlem. Jednak nikt w środku nie rozmawiał z nim, biorąc pod uwagę jego odrapany opatrunek i bez umówionego spotkania. Po kilku godzinach zobaczył jednego faceta, krzyczącego o dziewięćdziesiąt dziewięć metrów pod koniec I039m biegnącego do Laguardiaquot biegnącego do windy. Gary, podskakuje na tę okazję i wchodzi z nim do windy i pyta, czy mógłby podzielić się z nim jazdą na lotnisko Laguardia. Nieznajomy okazał się być starszym biznesmenem w opcjach kupna i sprzedaży. Gary nie miał pojęcia, czym jest handel opcjami, ale leżał cały czas w trakcie 45-minutowej podróży (wszystkie jego doświadczenia z byciem dzieckiem z dyseleksem zaczynały grać). W pewnym momencie przed wyjściem z kabiny, biznesmen zapytał Gary'ego: - Nawet nie wiesz, jakie opcje są dostępne, a Gary odpowiedział z cytatem. Wiem, jakie są opcje. Wiem wszystko, co jest potrzebne do pracy pod tobą, a on dostał telefon na rozmowę kwalifikacyjną na następny poniedziałek. W ciągu kilku dni Gary przeczytał cytaty z McMillan039s jako strategiczną inwestycję, która była uważana za biblię handlu opcjami. To nie było łatwe, odkąd był dyseleksem, a czytanie było poważnym problemem. Czytał zdania dla siebie 10 razy, aby upewnić się, że w pełni rozumie, co to znaczy. W końcu udało mu się znaleźć pracę, która również musiała leżeć w wywiadzie. Ale to właśnie ta szansa na pracę jako inwestora opcji w Wallstreet ostatecznie uczyniła go dziś prezydentem Goldman Sachs. 27.1 tys. Wyświetleń middot Wyświetl Upvotes middot Not for Reproduction Więcej odpowiedzi poniżej. Powiązane pytania Czy jest możliwe, aby z powodzeniem handlować opcjami mając tylko 10 000 Co to są jedne z najciekawszych i najbardziej udanych historie giełdowych giełdowych Jak możemy handlować opcjami czy istnieją historie sukcesu Czy możesz zarabiać na życie korzystając z opcji tradingowych Jakie są szanse? z was, którzy osiągną sukces, jeśli zaczniecie handlować z dobrą wiedzą (nie handlując emocjami) Jakie są pewne okazje w obrocie opcjami Jeden z moich sukcesów był 29 września 2018 r. Byłem w świetnych opcjach przy użyciu tylko technicznych informacji i dotkniętych sprytem wykresów cotygodniowy punkt odniesienia i spodziewałem się pewnej bessy, ponieważ wszystkie sektory wykazywały negatywne znaki, a sprytnie pokazywałam pozytywny znak i nie mogłam podjąć dużego ryzyka, a umowa była w dniu wygaśnięcia, więc poszedłem i kupiłem 2 ładne 8500 put 4- (indeks był w 8750) nie wiedziałem o strajku chirurgicznym, który miał miejsce, gdy byłem z dala od telewizji. Zajęłam się jakąś pracą i po 3 godzinach, kiedy spojrzałam na swój laptop, druk 8500 był na poziomie 130- wtedy zarezerwowałem swój zysk, który wynosił około 15000 (moja inwestycja to 600-). Zysk wynikał z nagłej zmienności indeksu Przechodząc do mojej historii o niepowodzeniach I039ve nigdy nie miałem dużych strat w opcjach, ponieważ zajmowałem się tylko kupowaniem (ograniczona strata, stracisz to, co zapłaciłeś), podczas gdy na piśmie (nieograniczona strata) PS: Nowe quora przepraszam za mój zły angielski. Mam nadzieję, że to pomoże. 669 Widoki Middot Zobacz Upvotes Middot Nie dla Reprodukcji Middot Odpowiedź żądana przez Biz Vista Krim Delko. 20 lat podejmowania ryzyka na rynkach finansowych, Hedge Fund Najlepsza historia Krótkoterminowe kredyty hipoteczne przed 2008 r. Największe awarie Długoterminowe zarządzanie kapitałem 2,8 tys. Wyświetleń middot Nie dla reprodukcji10 Cechy udanych opcji Opcje inwestora są jednym z najbardziej wszechstronnych instrumentów na rynkach finansowych. Są elastyczne w tym, że pozwalają ci wykorzystać twoją pozycję, by zwiększyć zyski, zarządzać ryzykiem, wykorzystując je do zabezpieczenia, lub czerpać zyski z ruchu na plus, na minus i na boki na rynku. Pomimo wielu korzyści, obrót opcjami wiąże się ze znacznym ryzykiem strat i ma charakter spekulacyjny. Nie jest dla wszystkich i nie każdy może stać się odnoszącym sukcesy sprzedawcą opcji. Jak każdy inny biznes, osiągnięcie sukcesu w handlu graczami wymaga określonego zestawu umiejętności, rodzaju osobowości i postawy. Ten artykuł pomoże Ci zrozumieć 10 niezbędnych cech, które musisz odnieść sukces w handlu opcjami. (Od wyboru odpowiedniego rodzaju akcji do ustawienia stop-loss, dowiedz się, jak mądrze dokonywać transakcji, aby uzyskać więcej informacji, patrz Strategie Day Trading dla początkujących.) Numeracja - Zachowaj swoje umiejętności ilościowe 1. Zarządzaj ryzykiem: Opcje są instrumentami wysokiego ryzyka, ważne jest, aby handlowcy rozpoznali, jakie ryzyko mają w danym momencie. Jaka jest maksymalna ujemna strona handlu? Jakie jest ukryte lub jednoznaczne stanowisko w odniesieniu do zmienności. Ile mojego kapitału przeznaczono na handel To są niektóre z pytań, które handlowcy zawsze będą musieli zachować w swoich myślach. Handlowcy muszą również podjąć odpowiednie kroki, aby kontrolować ryzyko. W szczególności, jeśli jesteś inwestorem opcji krótkoterminowych, będziesz regularnie natrafiał na transakcje przynoszące straty. Jeśli na przykład zajmujesz pozycję z dnia na dzień, Twój zakład może się pogorszyć z powodu niekorzystnych wiadomości. W każdej chwili musisz być w stanie zminimalizować ryzyko swoich pozycji. Niektórzy handlowcy robią to, ograniczając wielkość handlu i różnicując się na wiele różnych transakcji, tak aby nie wszystkie ich jaja znajdowały się w tym samym koszyku. Inwestor opcji musi również być doskonałym managerem pieniędzy. Muszą mądrze wykorzystać swój kapitał. Na przykład nie byłoby rozsądnie blokować 90 kapitału w jednym handlu. Bez względu na przyjętą strategię, zarządzanie ryzykiem i zarządzanie pieniędzmi nie mogą być ignorowane. (Ryzyko jest nierozerwalnie związane z powrotem. Aby uzyskać więcej informacji, zobacz Pomiar i zarządzanie ryzykiem inwestycyjnym.) 2. Bądź dobry z liczbami: podczas handlu opcjami zawsze masz do czynienia z liczbami. Co implikowana zmienność. Jest opcja w pieniądzach. lub z pieniędzy. Co obawiają się trade traderzy zawsze odpowiadają na te pytania. Odnoszą się również do opcji Grecy, takich jak delta, gamma, vega i theta swoich transakcji opcjami. Na przykład handlowiec chciałby wiedzieć, czy jego handel jest krótki gamma. Ważne jest, aby przedsiębiorcy mogli łatwo obliczyć i zinterpretować liczby. Nie musisz być naukowcem od rakiet. ale powinieneś ćwiczyć jako ambitny jock. (Zrozumienie wpływu cen na pozycje opcji wymaga poznania delty, teta, vegi i gammy. Aby uzyskać więcej informacji, zobacz Poznawanie Greków.) Behawioralna rozwijanie właściwej postawy 3. Przećwicz dyscyplinę: Aby odnieść sukces, handlowcy opcji muszą ćwiczyć dyscyplinę. Prowadzenie szeroko zakrojonych badań, określanie możliwości, ustanawianie właściwego handlu, formowanie i trzymanie się strategii, ustalanie celów i formułowanie strategii wyjścia są częścią dyscypliny. Prostym przykładem odejścia od dyscypliny jest pójście za radą stada. Nigdy nie ufaj opinii bez przeprowadzania własnych badań. Nie możesz pominąć swojej pracy domowej i obwiniać stado za straty. Zamiast tego musisz opracować niezależną strategię handlową, która będzie pasować do Twojej sytuacji. 4. Bądź cierpliwy: Cierpliwość to jedna cecha, którą mają wszystkie opcje handlowców. Inwestorzy cierpliwi są gotowi czekać, aż rynek zapewni odpowiednią możliwość, zamiast starać się wygrać na każdym ruchu na rynku. Często widzisz przedsiębiorców siedzących bezczynnie i po prostu obserwujących rynek, czekających na idealny moment na wejście lub wyjście z transakcji. Podobnie nie jest w przypadku handlowców-amatorów. Są niecierpliwi, nie są w stanie kontrolować swoich emocji i będą szybko wchodzić i wychodzić z transakcji. 5. Dopasuj swój styl handlu do swojej osobowości: Każdy sprzedawca ma inną osobowość, dlatego każdy przedsiębiorca powinien przyjąć styl handlowy odpowiadający jego cechom. Niektórzy handlowcy mogą być dobrzy w codziennym handlu. gdzie kupują i sprzedają opcje kilka razy w ciągu dnia, aby osiągnąć niewielkie zyski. Inni mogą czuć się bardziej komfortowo w handlu pozycyjnym, gdzie tworzą strategie handlowe, aby wykorzystać wyjątkowe możliwości, takie jak spadek czasu i niestabilność. A inni mogą być bardziej wygodni w handlu wahadłowym. gdzie inwestorzy stawiają zakłady na ruch cenowy w okresach od pięciu do 30 dni. (Aby uzyskać informacje na ten temat, patrz Ważność wartości czasu w handlu opcjami.) Uczenie się Aktywnym uczniem 6. Czytaj i zrozum wiadomości: Dla handlowców ważne jest, aby móc interpretować wiadomości, oddzielić się od rzeczywistości i podejmować właściwe decyzje w oparciu o tę wiedzę. Znajdziesz wielu handlowców, którzy będą chcieli umieścić swój kapitał w opcji z obiecującymi wiadomościami, a następnego dnia przejdą do kolejnej wielkiej wiadomości. To odciąga ich od identyfikowania większych trendów na rynku. Większość odnoszących sukcesy handlowców będzie uczciwych wobec siebie i podejmować rozsądne osobiste decyzje, a nie tylko przechodzić przez najlepsze historie w wiadomościach. 7. Ucz się na stratach: Chicago Board of Trade ostatnio poinformowało, że 90 z opcji handlarzy powoduje straty. To, co oddziela odnoszących sukcesy traderów od średnich, to to, że odnoszący sukcesy handlowcy mogą uczyć się na własnych stratach i wdrażać to, czego uczą się w swoich strategiach handlowych. (Aby zapoznać się z tematem, zobacz Opcje strategie handlowe: Zrozumienie delty pozycji.) 8. Bądź aktywnym uczniem: rynki finansowe ciągle się zmieniają i ewoluujesz, musisz mieć jasne zrozumienie tego, co się dzieje i jak to wszystko działa. Stając się aktywnym uczniem, nie tylko osiągniesz dobre wyniki w bieżących strategiach handlowych, ale także będziesz w stanie zidentyfikować nowe możliwości, których inni nie zobaczą lub mogą przejść. Administracja Rozwijaj właściwą rutynę 9. Zaplanuj swoje transakcje: handlowiec opcji, który planuje, jest bardziej prawdopodobne niż ten, kto leci instynktownie i czuje. Jeśli nie masz planu, będziesz losować transakcje, a co za tym idzie, będziesz bezkierunkowy. Z drugiej strony, jeśli masz plan, masz większe szanse na pozostanie przy nim. Będziesz dokładnie wiedzieć, jakie są Twoje cele i jak planujesz je osiągnąć. Będziesz także wiedział, jak pokryć straty lub kiedy zarezerwować zyski. Możesz zobaczyć, jak plan zadziałał (lub nie pracował) dla ciebie. Wszystkie te kroki są niezbędne do opracowania silnej strategii handlowej. 10. Utrzymuj zapisy: Najbardziej udane opcje inwestorzy prowadzą staranne zapisy swoich transakcji. Utrzymanie właściwej dokumentacji handlowej jest podstawowym nawykiem, który może pomóc ci uniknąć podejmowania kosztownych decyzji. Historia twoich rekordów handlowych dostarcza także wielu informacji, które mogą pomóc ci poprawić szanse na sukces. (Aby uzyskać informacje na ten temat, zobacz Umawianie się na lepsze oferty ze średnim miesięcznym zakresem). Najniższe opcje Najwięksi inwestorzy odczuwają dreszczyk emocji związanych ze śledzeniem i oglądaniem swoich transakcji. Jasne jest, że jest świetny, by zobaczyć, jak wybierze się najlepsi, ale podobnie jak fani sportu, inwestorzy opcji cieszą się oglądaniem całej gry, a nie tylko ostatecznym wynikiem. Te cechy nie gwarantują sukcesu w świecie opcji, ale z pewnością zwiększą twoje szanse na to. Beta jest miarą zmienności lub systematycznego ryzyka bezpieczeństwa lub portfela w porównaniu z rynkiem jako całości. Rodzaj podatku od zysków kapitałowych poniesionych przez osoby prywatne i korporacje. Zyski kapitałowe to zyski inwestora. Zamówienie zakupu zabezpieczenia z lub poniżej określonej ceny. Zlecenie z limitem kupna umożliwia określenie podmiotów gospodarczych i inwestorów. Reguła Internal Revenue Service (IRS), która umożliwia wycofanie bez kary z konta IRA. Reguła wymaga tego. Pierwsza sprzedaż akcji przez prywatną firmę do publicznej wiadomości. IPO są często wydawane przez mniejsze, młodsze firmy szukające. Wskaźnik zadłużenia jest wskaźnikiem zadłużenia stosowanym do pomiaru dźwigni finansowej firmy lub wskaźnika zadłużenia stosowanego do pomiaru jednostki.

No comments:

Post a Comment