Saturday 2 December 2017

Cristian nedelea forex trading


Naucz się sprzedawać SampP 500 Emini w środowisku handlu żywym profesjonalnymi handlowcami. Nie wymaga się uprzedniego doświadczenia handlowego. Nie książka, a nie DVD, nie kurs studyjny w domu To jest trening na żywo w grach na żywo. Ucz się od profesjonalnych sprzedawców, którzy podejmują Real Trades na żywo. Drogi Przyjacielu, Kiedy zdecydowałem się zostać przedsiębiorcą, wiedziałem, że potrzebuję kogoś, kto by mnie nauczył. Na długo przed rozpoczęciem poszukiwań Świętego Graala (o tym za chwilę) zacząłem szukać mentora. To, co znalazłem, było ponad surrealistyczne. Siedziałem w wirtualnych salach lekcyjnych przez setki godzin. Obserwowałem, jak inni handlowcy znoszą granicę z rytualnymi nadużyciami, w których zakwestionowano mądrość guru. Studiowałem z szczerymi mężczyznami i kobietami, z których wielu skończyło się traceniem nie tylko ich pieniędzy, ale także ich działalności, a nawet ich domów. Dlaczego dlatego powiedziano im, że Po prostu wierzą. Mantra była, wiesz, trzymaj się, musisz mieć wiarę. I wiecie, co było na koniec dnia, gdyby to było warte, gdyby to, czego się uczyliśmy, było czymś więcej niż mglistą teorią. Uważaj na zbyt charyzmatycznych trenerów. Uważaj na nauczyciela, który odmawia odpowiedzi na trudne pytania. Możesz lub nie być tak inteligentny jak oni, ale mogę ci jedno powiedzieć pewnie, zasługujesz na godność i szacunek. W czasie złego doświadczenia guru zacząłem polowanie. Stałem się Indiana Jones z Emini Futures Trading. W głębi wnętrze wiedziałem, że to istniało. Ten wskaźnik Świętego Graala miał być mój, niezależnie od kosztów. I googled aż moje palce krwawić. Kupiłem tak wiele systemów i wskaźników i głupich rzeczy, które skurczono jak kurczaki, nie muszę już wyciągać mojej karty kredytowej. Te 16 cyfr zostały na zawsze wytatuowane na mojej płycie czołowej. Wytłumaczyłem to wszystko jako RampD. Kiedy wreszcie wybiegłam z laboratorium kilka miesięcy później, zostałem pobity, złamany i klinicznie przygnębiony. Wspomniałem, że moja motywacja za tym wszystkim polega jedynie na generowaniu zysków na opiece nad sierotami, którzy stracili swoich rodziców na AIDS (więcej na ten temat później) nie ścigałem Tuscan Villa czy Red Ferrari. Chciałam tylko zmienić różnicę w życiu dzieci, których nikt inny nie zwróciłby się. Dzięki zachowaniu i łasce Bożej w końcu natknąłem się na ludzi Boga, którzy rzeczywiście handlowali życiem i chętnie podzielili się z nami bardzo prostymi prawdami o rynku. To był punkt zwrotny. Dowiedziałem się, że nie ma nic wspólnego z magicznymi nidydantami lub tajnymi ramami czasowymi. Miała wszystko, co robić z nauką handlu. Chodziło o cierpliwość i dyscyplinę oraz o zrozumienie sposobu, w jaki przepływy cen i co się zdaje, aby zatrzymać przepływ. Nauczyłem się słuchać rynku. To nie wieści, a nie guru, ale rynek. Ma impuls, bicie serca i jego większe od nas wszystkich. Jeśli twój plan ma pokonać rynek. pozwól mi sugerować, czy przemyślisz plan albo uciekaj tak szybko, jak tylko potrafisz, zanim skradzisz pieniądze, a może i twoją duszę. Chcesz, aby rynek był partnerem biznesowym, a nie twoim wrogiem. Dziś moim celem jest po prostu to. aby umieścić zwykłych ludzi takich jak ty i ja, na ścieżce, która może i nie doprowadzi do finansowego sukcesu. Chcę pomóc ludziom unikać kosztownych trudów, kłopotów, prób i błędów, które przetrwałam. To dlatego, że istnieje CFRN. Aby pomóc Ci znaleźć niszę na rynku. Aby pomóc spełnić marzenie, które Bóg umieścił w twoim sercu. Moja żona i ja mamy teraz ponad 800 sierot w Kampali w Ugandzie. To 1600 posiłków dziennie, 44800 posiłków miesięcznie. Wiem, co myślisz, to tylko 2 posiłki dziennie. Tak to jest. Naszym marzeniem jest to, że wkrótce będzie 3. Na razie jest to 2 więcej niż przedtem i jeśli to tak blisko, jak kiedykolwiek dotarło do nieba na ziemi, jestem w porządku z tym. Czy masz pasję Czy masz jakiś zamiar spalania w twoim sercu Czy masz ochotę głębiej niż Hawany dla Ciebie i implanty dla niej? Może być może trafiłeś we właściwe miejsce. Jeśli jesteś podobny do mnie, uczysz się. Co zrobić, jeśli można spędzić dzień po dniu z doświadczonymi handlowcami i analitykami rynku Co zrobić, jeśli można przeciąć teorię i po prostu zobaczyć w czasie rzeczywistym handlu i strategii, które działają. Debuj mitów i naucz się liny. Ogranicz ryzyko, unikając prostych błędów. Ile myślisz, że warto by na dłuższą metę Jeśli potrafiłbyś dosłownie golić lata poza krzywą uczenia się i utrzymywać dziesiątki tysięcy na swoim koncie w celu rzeczywistego handlu, to miałoby to dla ciebie wielką wartość W tej chwili CFRN ma ograniczoną ofertę czasu. Chcę zaprosić Cię do spędzenia pełnego tygodnia z drużyną CFRN. Chcę, abyś testował naszą platformę internetową i poczuł moc naszych wskaźników niestandardowych przez cały tydzień. Chcę, abyś świadczył prawdziwe transakcje z prawdziwymi pieniędzmi w czasie rzeczywistym. Chcę, abyś widziała pokorny, etyczny i sprawdzony system handlowy, który jest prosty. Możesz przekazać to jako kolejny etap sprzedaży. Możesz ryzykować dziesiątki tysięcy dolarów i kilka lat swojego życia w celu udowodnienia, że ​​źle. Lub, możesz przyjść z nami na jeden tydzień. Bez strun, brak wymaganej karty kredytowej. Potrzebujemy tylko prostego pragnienia uczenia się. Po tygodniu decydujesz. Czy to jest prawdziwe, czy fałszywe jak wszystko inne. Musisz podjąć decyzję. BEZPŁATNE Jeśli ktoś mi to zaproponował 5 lat temu, te dzieci nie tylko będą cieszyć się 3 posiłkami dziennie, ale tysiące innych dzieci również wiedziało, co to znaczy być kochanym i opiekuńczym. Zostałem oszukany. Oszukują. Razem możemy to zmienić. Piłka jest w tobie. Czy wspomniałem, BEZPŁATNA próba jest FREEAnnouncement dealCancellation z easyMarkets Dzisiaj, podczas losowego przeglądania Internetu, moje oko dostał się przez reklamę. Poszedłem do linku i ciągle czytam easymarketsinttrad. lcancellation Przeczytaj stronę FAQ i wszystko wyglądało zbyt dobrze, aby mogło być prawdziwe. A gdy wszystko wygląda zbyt dobrze, aby mogło być prawdziwe, na pewno jest jakiś trik wokół niego. Poszedłem do rozmowy na żywo i poprosiłem o więcej szczegółów i wklejam tutaj moją rozmowę. Przepraszam za formatowanie. Spieszyłem się. Co myślisz Jak mogłoby to być dla nich zrównoważone PS: Tak Zdaję sobie sprawę, że jest to broker z siedzibą na Cyprze, najprawdopodobniej jeden z kaset Cristian o 14:31, 19 października: Cristian o 14:31, 19 października: Cześć , Mam pytanie związane z wyżej wspomnianym tematem Cristian o 14:32, 19 października: czy mogę mieć transakcjęCancellation włączoną na zabezpieczanej transakcji masz acount z nami Cristian o 14:34, 19 października: to nie rozumiem co to dlatego, że podczas NFP mogłem otworzyć KUP i jeden SPRZEDAJĄC, a ja zrezygnować z utraty jednego z Cristian w 14:35, 19 października: w ten sposób każdy zarabia Lukasz na 14:36, 19 października: możesz handlować tak zapłacisz premię za transakcję, tylko pamiętaj, że premia będzie wyższa i normalnego dnia Łukasz o 14:38, 19 października: niż normalny dzień Cristian o 14:38, 19 października: ile to kosztuje premia Im czytanie Twojego FAQ strona, ale nie można znaleźć żadnych szczegółów na ten temat Cristian at 14:38, Oct 19: Jedyne co widzę to: opłata kontyngentu na podstawie ostatnich wahań rynku. quot rynek jest niestabilny, dlatego cena nie jest ustalona Cristian o 14:40, 19 października: przykłady dla mnie byłoby łatwiejsze do zrozumienia: mam zysk z zyskiem 990 i SPRZEDAJĄCY z -1000 zyskiem, oba Zarówno transakcje EURUSD, normalne warunki zmienności, rozłożenie 3pip Cristian na 14:41, 19 października: jeśli zamknę ten loosing, ile będzie premii Lukasz w 14: 43, 19 października: zależy od wielkości, którą otworzysz Cristian o 14:43, 19 października: 1 lot na każdą transakcję Cristian o 14:43, 19 października: 1 lot każdy zawód Łukasz o 14:45, 19 października: teraz cena za transakcjęKażdy przy 1lotce to prawie 100 kwota, która może ryzykować 1275USD Cristian o 14:47, 19 października: ok dzięki za wszystkie informacje. W każdym razie mam zapach smth fishy, ​​ponieważ z tą opcją nie będzie żadnych przegranych w Forex Copyright 2017 copy Think Huge Ltd. Ostrzeżenie: Trading obejmuje możliwość strat finansowych. Tylko handlować pieniędzmi, które są gotowe do stracenia, musisz zdawać sobie sprawę, że z powodu czynników pozostających poza kontrolą możesz utracić wszystkie pieniądze na swoim koncie obrotu. Wielu pośredników forex ponosi również odpowiedzialność za straty przekraczające kapitał obrotowy. Więc możesz stracić więcej pieniędzy niż na swoim koncie. ForexSignals nie bierze odpowiedzialności za straty poniesione w wyniku naszych sygnałów handlowych. Rejestrując się jako członek, akceptujesz fakt, że nie udzielamy porad finansowych i podejmujemy decyzję o kopiowaniu transakcji na własnym koncie. Nie mamy wiedzy na temat poziomu pieniędzy, z którymi handlujesz lub poziomu ryzyka, jakie podejmujesz przy każdym handlu. Musisz podejmować własne decyzje finansowe, nie ponosimy żadnej odpowiedzialności za pieniądze utworzone lub utracone w wyniku naszych sygnałów lub porady dotyczące produktów związanych z forex w tej witrynie. Powered by vBulletin vBulletin Wersja 5.2.4 Copyright skopiować 2017 vBulletin Solutions, Inc. Wszystkie prawa zastrzeżone. Przewidywalność przyszłego rynku przy użyciu wskaźnika Xprofuter Cytat: Cristian Dziękuję za Twój wskaźnik bardzo dobrze zakodowany. Im studia pomysł oscilator jak RSI dla każdej waluty, a nie para waluty. Pomysł jest, aby dowiedzieć się, jakie waluty są sprzedawane i kupowane i szukają tej pary, aby sprostać szansom na odwrót lub trend, jeśli spojrzymy w mniejszych ramkach czasowych. Wolę odwrócenie, ponieważ to da ci większe ryzyko transakcji. Jeśli ktoś zainteresuje się tym, napisz odpowiedź. I możemy rozpocząć znany wątek. Thaks wszystkim wszystkimi za Twoje starania i dzielenie się wiedzą. To dobra propozycja. Jeśli potrafię zrozumieć, chciałbyś zdobyć Momentum na kilka walut (które chciałbym wybrać). Mogę umieścić wewnątrz kodowania divergence, może być algorytmem przewidywania, aby wykryć ruchy. Cóż, odwrócenie nie jest moim filiżanką herbaty. To dobry początek. Isnt to Pierwotnie Wysłany przez jaguar1637 To dobra propozycja. Jeśli potrafię zrozumieć, chciałbyś zdobyć Momentum na kilka walut (które chciałbym wybrać). Mogę umieścić wewnątrz kodowania divergence, może być algorytmem przewidywania, aby wykryć ruchy. Cóż, odwrócenie nie jest moim filiżanką herbaty. To dobry początek. Czy to nie Jonh za odpowiedź, dobrze, że to nie mój pomysł. Zostawę tutaj mój e-mail, a ja wyślę Ci kilka rzeczy, dzięki czemu możesz zrozumieć mój pomysł. cjcm1977gmail Będzie czekał na twoje pytanie armhadi gt Te wskaźniki są interesujące do pracy 03-03-2017, 02:48 PM Zarejestrowany: mar 2017 Napisane przez armahadi Witam wszystkich, jestem po prostu nowy na tym forum. Im z Bangladeszu. Im handlu forex przez ostatnie 6 miesięcy, ale stopniowo luźne. Przyjaciele Thanx. Jeśli chodzi o forex, to jest kilka rzeczy do zarządzania. - najpierw trendu (będę umieścić w załączniku dobry wskaźnik quotTrendDirectionquot pracy we wszystkich ramach czasowych) - po drugie, niestabilność rynku jest silny lub słaby - po trzecie. cena za kleszcz wskazuje silne wskazanie kierunku (PVT, a także CCI, Awesome.) - przewidywanie sygnałów (jak FiboStochastictestPevasantonumbers, napisałem wcześniej) Logika handlu powinna opierać się w następujący sposób: BuySignalfalseSellSignalFalse ExitShort False ExitLongFalse if (SignalTrend gt 0) if (Buy Condition dla wprowadzenia na rynek prawda) ExitShort True jeśli (SignalTrend lt 0) jeśli (sprzedaj warunek wprowadzenia na rynek prawda) ExitLong True Czy zgadzasz się z tym, co mówię, że trend jest sygnałem głównym, inne sygnały są do potwierdzenia, kierunku, przewidywania. Wydaje się też bardzo trudne handel ręcznie w tych dniach, ponieważ rynek jest bardzo niestabilny. (w górę iw dół bardzo szybko i wo wyjaśnienie) Jest jeden wskaźnik zdolny do pokazania wszystkich elementów w sobie, co oznacza, może zintegrować TrendVQPVTSTO, jego nazwa to quotFXSnipersErgodicCCITrigger4EAquot, to pokazuje wiele dobrych rzeczy Rgds

No comments:

Post a Comment